Świadomość marki to jeden z najważniejszych elementów promocyjnych. Bez wiedzy o produkcie i firmie – niestety nie ma współpracowników oraz nabywców. Budowa świadomości marki to proces długotrwały, wieloetapowy i skomplikowany. Odbywa się on poprzez różnorodne elementy i działania promocyjne takie jak choćby zapoznanie klientów z logo.
Logo i treści reklamujące na parasolu ogrodowym
Jednym ze sposobów na dotarcie do klienta jest wizualna promocja marki lub logo firmy. Skuteczny marketing wizualny może odbywać się poprzez ekspozycję graficznego symbolu lub nazwy w miejscach łatwo wpadających w przysłowiowe oko. Doskonałą powierzchnią do nadruku firmowego logo może być choćby typowa restauracyjna osłona przed deszczem i słońcem. Wielkogabarytowy parasol ogrodowy reklamowy, ponieważ to o nim mowa, nie tylko doskonale zwraca uwagę przechodniów, lecz także świetnie utrwala ważne treści w pamięci potencjalnych klientów. Duża osłona przed złymi warunkami pogodowymi znakomicie eksponuje logo czy nazwę marki, a oprócz tego spełnia swoje funkcje praktyczne. Parasole reklamowe są trwałe, wykonane na teleskopie, a oprócz tego wyposażone w solidną stabilizację. Wiele z nich posiada specjalne siatki wentylowane dla większego komfortu użytkowania. Osłony są estetyczne, produkowane na zamówienie w dowolnych kształtach i rozmiarach.
Jednym ze sposobów dotarcia do klienta, zwanym popularnie budową wśród odbiorców świadomości marki, jest ekspozycja wizualna. Logo firmy najłatwiej zauważyć, a potem zapamiętać, jeśli zostało umieszczone na dużych przedmiotach użytku codziennego jak na przykład parasole reklamowe. Taki przedmiot może dodatkowo pełnić swoje funkcje użytkowe, jak osłona gości restauracyjnych lub stoisk promujących dane przedsiębiorstwo.