reklama

Akcja promocyjna nowego napoju

Na polskim rynku działają dziesiątki firm, które produkują różnego rodzaju napoje gazowane. Nic zatem dziwnego, że na rynku trwa nieustanna walka o to, kto zdobędzie najwięcej klientów dla siebie. Sprawa nie jest łatwa, bo na rynku działa kilku dużych graczy, którzy rozdają na nim karty i zabierają dla siebie najbardziej intratne zlecenia.

reklamaMożna sobie od razu wyobrazić, jak ciężko na takim rynku przebić się firmie, która startuje zupełnie od nowa, a w dodatku nie ma wielkich pieniędzy na reklamę. Wiadomo, że potentaci mogą sobie bez trudu wykupić czas reklamowy w mediach, płacąc nawet wiele milionów złotych za całą kampanię reklamową. A co ma zrobić niewielka firma, która nie ma wielkich pieniędzy?
Może wiele, liczy się pomysłowość i kreatywność. Wystarczy spojrzeć na jedną z nowych firm na rynku, która przebojem wprowadza do sprzedaży w sieciach handlowych swoje napoje w niewielkich, typowych puszeczkach.
Firma zainwestowała w ciekawą akcję promocyjną w internecie. Wszyscy, którzy wzięli w niej udział (było wiele ciekawych konkursów, przeznaczonych dla ludzi w każdym wieku) mogli liczyć na polary reklamowe z reklamą napoju firmy, ale wykonane z dobrej bawełny i naprawdę ładne.
Poza tym wiele osób mogło wygrać koszulki firmowe i potężny zapas napojów (dużą zgrzewkę, mieszczącą kilkaset opakowań), po wzięciu udziału w konkursie e-mailowym, w którym należało wysłać odpowiedzi na kilka pytań.
Były też nagrody pocieszenia, wśród których najciekawsze były kalendarze wieloplanszowe, do wyboru, z samochodami, z ładnymi kobietami lub z ciekawymi widokami z całego świata.

W promocji pomogły także lokalne, niewielkie media, które były zainteresowane ciekawymi konkursami. To kolejny dowód na to, że nie zawsze trzeba mieć miliony złotych na promocję. Czasami na miejscu pierwszym jest dobry pomysł, który wart jest więcej od ogromnych pieniędzy,