obiad

Catering i strategia marketingowa.

Firma cateringowa to wspaniały pomysł na biznes prowadzony z rodziną bądź przyjaciółmi. Na początek nie wymaga ona zbyt wielkich nakładów finansowych. Można więc startować z minimalnym budżetem. Oczywiście przez rozpoczęciem działalności pd szyldem firmy należy postarać się o załatwienie wszelkich spraw formalnych, takich jak zarejestrowanie działalności oraz uzyskanie niezbędnych pozwoleń. Potrzebna będzie również odpowiednio dostosowana do przygotowania posiłków siedziba zarówno z higieniczną kuchnią jak i miejscem na sprawy związane z umowami czy podatkami. Catering wymaga wydania pozwolenia od organów sanitarno- epidemiologicznych. Jeżeli już sprawy formalne mamy pozałatwiane. można ruszać z promocją.

Bezpośredni kontakt z klientem podczas posiłku, czyli obiad biznesowy.

By przekonać swoich potencjalnych klientów, że nasze jedzenie będzie naprawdę pyszne, zdrowe i niedrogie, można przewidzieć promocję w postaci darmowej usługi testowej. Możemy zaproponować na przykład jakiejś korporacji, że może zamówić u nas kanapki lub obiad za darmo.

obiadJeżeli usługa się sprawdzi, być może klienci będą chcieli podpisać umowę na dłużej. Warto również zainwestować w ulotki i roznieść je po okolicy. Koszt takiej reklamy nie jest wysoki, a skuteczność może być zadziwiająco wysoka. Trzeba jedynie wiedzieć, czym przyciągnąć klienta. Ulotka powinna być wzbogacona w zdjęcia przygotowywanych przez nas otraw, co pobudzi apetyt i wyobraźnię. W ramach strategii marketingowej postarajmy się uzmysłowić klientom, dlaczego potrzebują naszych usług. Oferujemy przecież nie tylko dobre jedzenie, ale również zyski czasowe. Pracownicy korporacji nie muszą tracić czasu na szukanie miejsca na lunch, ponieważ przekąska przyjdzie do nich o umówionej godzinie. Wiele firm wykupuje obiady swoim pracownikom właśnie w cateringowych firmach zewnętrznych, ponieważ jest to wygodne w sytuacji, kiedy w budynku biura nie ma bufetu. Zapotrzebowanie na posiłki z dostawą zawsze będzie duże, więc nasza firma ma sporą szansę na sukces, o ile przygotowywane w ramach cateringu posiłki naprawdę będą smakowały klientom.