pozycjonowanie

Gdzie reklamować swoją firmę?

Nowoczesne formy reklamowania – pozycjonowanie

Reklamowanie przedsiębiorstwa jest bardzo ważne, musimy, bowiem pamiętać, że reklama jest dźwignią handlu. Tutaj należałoby przede wszystkim zacząć od tego, że ważna jest specyfika naszej usługi, czy obszaru, w jakim pracujemy. Poza tym lizy się również to, jaka jest renoma firmy. Największe przedsiębiorstwa nie musza się przejmować pozyskiwaniem nowych klientów.

Oczywiście jest to ważne, ale wciąż dzięki reklamie tylko poprawiają swój PR, a nie przekonują do siebie miliony osób. Wiele zależy też od tego, czy firma jest krajowa, regionalna, czy też po międzynarodowa. Każdy ten obszar jest specyficzny i wymaga innego podejścia. Skupmy się na mniejszych przedsiębiorstwa, może nie na usługach w danych miastach, ale na firmach polskich, które nie są największe, ale mają jakieś znaczenie, jak je podnieść, jak reklamować swoje produkty, sprawić, że klient przekona się do tego, że powinien wybrać właśnie nasz produkt? Po pierwsze e-marketing. Internet ma naprawdę ogromną siłę i dzięki niemu można przekonać do siebie tysiące osób. Ważne jest jednak to, w jaki sposób chcemy to zrobić, jak planujemy wpłynąć na klienta, żeby skorzystał właśnie z naszych usług. Sprawa nie jest taka prosta, jakbyśmy mogli uważać. Z jednej strony umieszczenie banerów reklamowych wydaje się proste, ale z drugiej dobrze wiemy, że mało, kto zwraca na nie uwagę. Oczywiście największą rolę odgrywają wszelkie artykuły sponsorowane. Kulka słów na temat takiego i takiego produktu w poradniku na popularnej stronie Internetowej może przekonać wiele osób, do wybrania właśnie tej usługi, czy produktu. Kolejna kwestia to reklamy przy filmach w Internecie. Nie każda strona ma taką opcję, ale wiele najpopularniejszych stawia na taki sposób zarabianie. Takie reklamy w postaci postów reklamowych są bardzo atrakcyjne i co najważniejsze nie są tak drogie, jak reklama w telewizji.

Mówiąc o marketingu nie można też zapominać o gazetach, radiu, czy telewizji. Tutaj ważna jest specyfika. Niektórych rzeczy nie zareklamujemy w radiu, innych w telewizji. Ważne jest również to, do kogo kierujemy nasz produkt.

 


Źródło: Pikseo – Case Study