Modułowy system SP w biurze

Cieszę się, że w coraz większej liczbie obiektów tak ogromną uwagę poświęca się bezpieczeństwu. Mój szef ostatnio postanowił zainwestować w fantastyczną rzecz jaką jest system sygnalizacji pożarowej. Jako, że wynajmujemy dwa piętra w ogromnym biurowcu a pod nami wciąż zmieniają się osoby wynajmujące lokale nigdy nie wiemy kto aktualnie wynajmuje tę przestrzeń. A zdecydowanie lepiej jest chuchać na zimne. 

System SSP nowoczesność w dobrej cenie 

system SSPDowiedzieliśmy się, że jeszcze raz przejdziemy przez szkolenie w zakresie bezpieczeństwa. Przede wszystkim dlatego, że nasza wiedza jest nieco nieaktualna. Teraz, kiedy w naszych biurach zagości system SSP musimy wiedzieć w jaki sposób przygotować się do różnych pożarowych sytuacji. Oczywiście mam nadzieję, że taka chwila nie nadejdzie, ale różnie to bywa. Przez dwa dni będziemy także pracować z domu. Szef uznał, że montowanie systemu sygnalizacji przeciwpożarowej może być dla nas nieco uciążliwe w tym sensie, że panowie monterzy będą chodzić z drabinami oraz wykonywać różne próbne alarmy. Wiadomo, że kiedy rozmawia się przez telefon czy negocjuje takie rzeczy są bardzo niepożądane. Systemy SP zminimalizują koszta wszelkich innych zabezpieczeń przeciwpożarowych, ponieważ działają one na zasadzie modułu. Pomimo tego, że każde pomieszczenie biurowe będzie miało swój osobny czujnik reszta w razie jakiegokolwiek wypadku będzie w stanie szybko zareagować udając się do ewakuacyjnej drogi. Szczerze mówiąc jestem niezwykle ciekawa jak to wszystko działa.

Mój mąż mówi, że jego prezes również kiedyś zastanawiał się nad zamontowaniem takiego sprzętu. Powiedziałam mu, że warto odświeżyć pamięć właściciela, ponieważ może on ponieść większe straty finansowe, gdy wszystko strawi ogień niż kupując modułowy SSP.