pokój hotelowy

Noclegi jako inwestycja

Pracuję w dużej, międzynarodowej korporacji w warszawie, podobnie jak mój mąż. Oboje jesteśmy na wysokich stanowiskach, zatem zarabiamy bardzo dużo pieniędzy, które możemy odkładać. Myśleliśmy o noclegach w Kudowie Zdrój.

Noclegi w Kudowie Zdrój- jak założyć?

pokój hotelowyMamy tutaj kupione swoje trzy pokoje z kuchnią i dwiema łazienkami, a także dwa samochody. Nie możemy więc narzekać na nasza sytuację finansową. Ostatnio jak sprawdzaliśmy swój stan konta to doszliśmy do wnioski, że może warto byłoby te pieniądze w coś zainwestować. Trzymanie ich na koncie nic nam nie da, a wydawać na niepotrzebne rzeczy też szkoda. Uznaliśmy, że nieruchomości są najlepszą inwestycją. Jeśli kupimy jakieś noclegi w Kudowie Zdrój to możemy się w nich zatrzymywać kiedy jeździmy na wakacje, a jeśli nam się znudzą albo będziemy potrzebowali gotówki to zawsze możemy je sprzedać. Nie wiedzieliśmy tylko gdzie najlepiej kupić takie pokoje. Nasza koleżanka z pracy niedawno jednak wróciła z urlopu na gospodarstwie agroturystycznym z Kudowie Zdrój i była zachwycona tym miejscem. Mówiła, że jest tam bardzo cicho i spokojnie, jest mnóstwo tras do chodzenia po górach, a poza tym nie jest to miejscowość aż tak oblegana przez turystów, jak Zakopane, więc nie musimy się martwić tłumem ludzi i ściskiem. Uznaliśmy, że warto tam pojechać i się przekonać jak to wygląda. Przejrzeliśmy różne pensjonaty i zdecydowaliśmy się na jeden, który miał także gabinet odnowy biologicznej. Kiedy już się rozpakowaliśmy to wybraliśmy się na zwiedzanie okolicy. Na początek chcieliśmy wiedzieć jak tu wygląda infrastruktura, parkingi, jakie są sklepy, gdzie jest najbliższe centrum handlowe. Odpoczynek odpoczynkiem, ale trzeba to robić w komfortowych warunkach, a nie podróżując dwadzieścia kilometrów po parę butów. Potem obejrzeliśmy ścieżki spacerowe i krajobrazy.

Okolica może i ładna, ale żeby tu kupić apartamenty to nie. Zdecydowaliśmy, że pomysł jest dobry, ale będziemy szukać dalej. Noclegi w Kudowie Zdrój są drogie.