Słodka reklama

 

Każdy przedsiębiorca w dzisiejszych czasach zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba wykazać się nie lada kreatywnością, aby przyciągnąć do siebie klientów. Jeszcze więcej wysiłku kosztuje ich zatrzymanie. Koszty produkcji obecnie są znikome, natomiast najwięcej pieniędzy pochłaniają reklamy. Okazuje się jednak, że nie zawsze droga reklama równa się dużej skuteczności. 

Cukierki z logo firmy

słodycze reklamoweCo może przyciągnąć klienta do zakupu konkretnego produktu? Specjaliści od reklamy zdają sobie doskonale sprawę z faktu, że większość decyzji człowiek podejmuje pod wpływem emocji, podświadomie. Im bardziej pozytywnie kojarzyć mu się będzie dana marka, tym większa szansa na to, że ktoś sięgnie po nią w sklepie. Dlatego większość reklam sprzedaje nam radość, młodość i wszystko, co związane z poczuciem szczęścia. Jedna z warszawski firm odkryła, że największą radość klientom sprawiają  zmysłowe doznania. Dlatego też postanowiono przeprowadzi nietypową reklamę i okazała się ona najskuteczniejesza w dziejach całej firmy. Cały pomysł był bardzo prosty i opierał się na tym, aby przekazać ludziom słodycze reklamowe w miłych dla nich sytuacjach. Upominkami tymi były zazwyczaj cukierki i batoniki z logo firmy. Zaczęto rozdawać je w kinach, przy parkach rozrywki oraz przy basenach. Zauważono bowiem, że im bardziej ludzie są zrelaksowani, tym chętniej przyjmują podarunki i podświadomie chcą się odwdzięczyć poprzez dokonanie zakupu produktu z firmy, któej logo było na upominkach.

Reklama jest kluczowym elementem do tego, aby skutecznie zaistnieć na dzisiejszym trudnym rynku. Okazuje się jednak, że wcale nie trzeba wydawać kolosalnych kwot na  reklamy telewizyjne czy bilbordy. Czasami wystarczy po prostu kreatywny pomysł, jakim są na przykład słodycze reklamowe.