druk offsetowy

Zadania druku offsetowego w drukarniach

Druk offsetowy to najbardziej popularna metoda stosowana w zakresie prac wielkonakładowych. Istnieją różne odmiany druku tego rodzaju, takie jak druk arkuszowy, zwojowy, offset na zimno i na gorąco. Wszystkie techniki dostosowane są do konkretnych zadań i wykonują je osoby profesjonalnie do tego przygotowane. Offset na zimno i na gorąco to technologie sprawdzające się przy realizacji zadań wysokonakładowych, do których zaliczymy drukowanie gazet, magazynów i książek telefonicznych.

Druk offsetowy – najbardziej efektywna technologia druku na masową skale

 

druk offsetowyWydawnictwa o wysokiej jakości wydruku tworzone z wykorzystaniem papieru kredowego są wykonywane na liniach produkcyjnych dysponujących dodatkowo specjalnymi tunelami suszącymi. Drukarnia offsetowa musi być zaopatrzona w maszyny różnego typu, które sprostają realizowaniu zróżnicowanych prac. Do zleceń przygotowywanych w drukarniach należą również opakowania kartonowe, które wykorzystywane są w różnych branżach do pakowania gotowych produktów. Różnorodność artykułów sprawia, że zwrócenie uwagi konsumenta wymaga stosowania coraz bardziej zaawansowanych technik marketingowych.
Jeżeli klient ma do wyboru kilka produktów porównywalnej jakości w porównywalnych cenach, będzie wówczas kierował się atrakcyjnym opakowaniem. Producent opakowań umożliwia wykonanie dowolnych pudełek, które będą doskonałym nośnikiem reklamy. Rozpoznawalne opakowanie jest kluczowym czynnikiem rozpoznawalności marki i jej pozycji na rynku. W dzisiejszej sytuacji wysokiej konkurencyjności produktów, dostęp do klienta jest mocno uzależniony od marketingu. Opakowanie oprócz walorów estetycznych powinno spełniać kryteria funkcjonalności. Opakowania kartonowe są lekkie i wygodne w użytkowaniu.

Stanowią doskonałą propozycję dla firm i producentów. Druk offsetowy realizuje zadania związane z reklamą wykonując między innymi ulotki, foldery, segregatory i teczki ofertowe. Ulotki są dzisiaj bardzo popularną formułą reklamy – są niewielkie, ale zawierają wszystkie niezbędne informacje o firmach, wydarzeniach i produktach. Z usług ulotkarzy korzystają między innymi banki i kredyty chwilówki.